Vancouver Island Victoria

30 mei 2014 - Victoria, Canada

30 mei 2014

Onze kamer is wel erg klein! We hebben eerst de helft van de bagage in de auto gezet want we konden onze kont niet keren! Na een vorstelijk ontbijt zijn we vertrokken naar Butcharts Gardens, ca 20 km boven Victoria. Prachtig!!!!  Erg mooi aangelegde tuinen. Een "verzonken tuin" met een schitterende fontein. Een waterorgel zonder muziek eigenlijk. Daarna door naar de rozentuin. Die bloeide nog niet volop maar was erg mooi aangelegd. De Japanse tuis spande de kroon met bruggetjes, watervalletjes, beeldjes en huisjes! Zeer zeker de moeite waard! Terug gekomen in Victoria konden we de verleiding niet weerstaan even aan de Inner Harbour een terrasje te pakken met uitzicht op het Empress Hotel. Indrukwekkend. Prachtig weer ( wintersportlucht)  niet te warm en erg zonnig. Perfect! Stijn, er is iets fout gegaan met de foto's gisteren, maar ikzelf het vandaag goed maken. Ik heb een sefi gemaakt.

1. Irene:
    31 mei 2014
    Klinkt allemaal geweldig:)! En de weergoden zijn jullie gunstig gezind! Have fun!
  2. Hetty:
    31 mei 2014
    Erg leuk om dit allemaal van jullie te horen! en zien!

Groetjes en veel plezier! Hetty
  3. Leen en Ria:
    31 mei 2014
    We blijven je met plezier volgen,net of we er een beetje bij zijn!
    Veel plezier verder
  4. Annemieke:
    31 mei 2014
    Stijn was erg blij met de foto, leuk om jullie zo te volgen! Ik laat de foto's ook steeds aan Stijn zien! Liefs Miek
  5. Hjboersma:
    31 mei 2014
    we volgen jullie met aandacht
  6. Ada van der leek:
    1 juni 2014
    geweldig om jullie ervaringen te volgen. ik ga proberen op de wereldkaart een beetje met jullie mee te reizen. groet van ada