Vancouver Island

29 mei 2014

29 mei 2014

Vanmorgen regende het!  Gisteren in Vancouver prima weer gehad!! Vanmorgen de auto ( en wat voor auto!) opgehaald en koers gezet naar Tsawwassen (wie het uitspreken kan mag het zeggen!). De Ferry gepakt naar Vancouver Island. Een prachtige tocht! Het weer knapte zienderogen op. We hebben zelfs een tijdje op het dek gezeten. De auto glijdt over de weg. Iedereen rijdt hier rustig en dat is heel relaxed. Onze B + B was niet moeilijk te vinden. Na een mooie tocht door Victoria kwamen we bij een soort cottage. Met veel bloemen in de tuin en een kneuterig klein kamertje en dito badkamertje. Mevrouw is alleraardigst. Vervolgens zijn we langs de kust naar de Inner Harbour, het centrum van Victoria, gereden. Even in de haven gekeken naar de watervliegtuigen, watertaxi's ( H2O taxi's) gekeken en wat gegeten. Kon nog net buiten. Via de andere kant van de kust terug naar "huis".

1. Annemieke:
    Hoi Heydi,
    Het klinkt heerlijk! Stijn vond het erg leuk om opa op de foto te zien en vraagt of oma ook op de foto wil ;-)
    Geniet!
  2. Karin:
    30 mei 2014
    Wij genieten van jullie verhalen. Leuk. Ga je mateloos te buiten! Wat een prachtige reis wordt dit.
    Groet,
    Henk & Karin
  3. Jan en Corrie:
    30 mei 2014
    Leuke verslagen .wij vinden dit leuk