Eging am See

3 juni 2017 - Fiano Romano, Italië

03-06-2017 Dit wordt een iets ander verhaal dan ik had willen schrijven. Vanavond zouden we op de Donau gaan varen om naar het vuurwerk te kijken en te dineren. Helaas kan dat niet doorgaan omdat ik in het ziekenhuis ben beland. Woensdag zijn we op de camping aangekomen en hebben een prima plaats. Donderdag voelde ik me ronduit ziek, rillerig en koud en ben in bed gekropen. Vrijdag ging het beter en ben gaan douchen. Ineens was mijn rechteronderbeen rood geworden. Omdat ik het niet vertrouwde zijn we naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis gereden. De arts hier zag mijn been en heeft me direct bloed afgenomen en onderzocht. Daarna een echo van de vaten in mijn benen gemaakt. Inmiddels was de uitslag van het bloed er en de ontstekingswaarden waren veel te hoog. Dus moest ik blijven. Ze hebben er direct een fles anti-biotica ingepompt en vanmorgen de 2e fles. Vanmorgen is mijn been gekoeld. Ze pakken het hier wel rigoureus aan. En nu maar hopen dat de bloedwaarden goed komen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willemien:
    3 juni 2017
    wat een naar bericht,ik hoop dat je gauw een goed bericht krijgt en jullie verder kunnen reizen.Ik verwacht weer een mooi verhaal hoor.sterkte allebei,liefs Willemien
  2. Hans en Marry:
    3 juni 2017
    lieve schoonzus wat is dit nu ,ga je lekker weg en gebeurd er weer wat, neem even de tijd want je gezondheid gaat voor, als het niet gaat is het jammer maar jij en je gezin zijn belangrijker, dikke kus voor jou en Paul van ons
  3. H groeneveld:
    3 juni 2017
    Hei heel veel liefs en beterschap
  4. Irene:
    Lieve Heydi,
    Jee, wat is dit? Wat ontzettend naar.
    We hopen dat het snel opknapt. Voorzichtig zijn!
    Knuffel,
    Herman en Irene
  5. Jan en Corrie:
    4 juni 2017
    Sterkte Heidi.
  6. Hjboersma:
    4 juni 2017
    ik hoop van harte dat je snel weer opknapt, hadden jullie grote plannen? Kom anders maar weer vlug naar huis liefs haitze en Rie
  7. Hjboersma:
    5 juni 2017
    wWe vierden vandaag onze Hetty haar vijftigste verjaardag. Leuk feest wanneer
    ga je naar huis?