Eging am See

31 mei 2017 - Eging am See, Duitsland

30 mei 2017.       Zoals bijna gewoonlijk is geworden, zijn we vanmorgen om 10.30 vertrokken. Voor we weggingen zag ik een Duitser zijn " dixlegen. Dat ging blijkbaar niet naar zijn zin want er vloog ineens::" Verlamt nochmal, "scheisse" ! over de camping tot grote hilariteit van de omgeving. Tot Nürnberg was het erg druk maar daarna hadden we de weg bijna voor ons zelf, wel weer een fors aantal wegopbrekingen. Op een prima parkeerplaatsje hebben we gelunched en waren om, jawel alweer, 3 uur op de camping. We hebben een perfecte hele grote plaats. Vanaf deze camping begint de ANWB- reis, maar er zijn nog geen medereizigers, dus hadden we de plaats voor het uitzoeken. Morgen gaan we naar Passau en nu ga ik lekker in de ligstoel. Morgen meld ik me weer. Servus, Heydi

1. Annemieke:
    31 mei 2017
    Dag Paul en Heydi,

Wat fijn om te lezen hoe voorspoedig alles verloopt en jullie fijn genieten!! Hopelijk nu prettig gezelschap erbij en nog meer mooie verhalen die volgen!
    Donderdag om 17.00 uur heb ik een oriënterend gesprek met de directrice in Ethen over de job! Ben benieuwd en houd jullie uiteraard ook op de hoogte!

Liefs van ons allen,
    Groet, Annemieke