Vilshofen an der Donau

4 juni 2017 - Vilshofen an der Donau, Duitsland

04-06-2017 Goedemorgen !  Nou zo goed is voor mij deze morgen niet. De dokter is vanmorgen geweest en hij raadt mij af op reis te gaan. Om te genezen moet ik veel liggen en dat is tijdens zo'n reis niet mogelijk. Bovendien is er kans dat de ontsteking weer de kop opsteekt en ik heb geen zin om in een Kroatisch ziekenhuis te belanden! Dus hebben Paul en ik besloten de reis te annuleren en gaan zodra ik hier ontslagen word inpakken en wegwezen . Ik had het graag anders gezien. Bedankt voor al jullie lieve reacties en ik laat het weten als er wat te melden valt. Tot schrijfs!

1. Hans en Marry:
    4 juni 2017
    jammer maar lieverd kom maar gauw weer terug naar huis ,de zomer is nog niet voorbij ,je hebt je caravan en er zijn hier ook nog mooie plekjes om later te gaan staan, pas goed op elkaar dikke kus van ons,Hans en Marry
  2. Loes bosveld:
    4 juni 2017
    Joh, wat een enorme pech! Ik hoop dat je gauw opknapt en uit het ziekenhuis kunt ontsnappen. En dan maar tzt. vakantie in Noord-Brabant i.p.v. in Kroatie. Kan ook heel leuk zijn.
  3. Henriette:
    4 juni 2017
    Och wat jammer voor jullie! Maar wel het beste om terug te komen. Hopelijk gaat het snel beter met je!
    Kus, Henriette
  4. Irene en Herman.:
    4 juni 2017
    Heeeel erg jammer, maar gezondheid gaat boven alles! Zodra je uit het ziekenhuis bent, neem de tijd voor de terugreis, met voldoende " stops", zodat jullie zonder problemen thuis komen. Sterkte!
    Liefs van uit Kelowna.
  5. Jan en Corrie:
    4 juni 2017
    Het is allemaal zeer teleurstellend. Hopelijk knap je snel op en kun je van de terugreis een vakantiereis maken.
  6. Wilma de Vos:
    4 juni 2017
    Jeetje wat een pech zeg. Maar verstandige keuze. Je kan altijd later nog op pad met de caravan. Eerst maar weer beter worden, dat is nu het belangrijkste. Goeie reis terug en heel rustig aan. Dikke kus van Rico en Wilma xx
  7. Willemien:
    4 juni 2017
    Nu dat is even een domper zeg,jammer hoor.Doe maar rustig aan op de terug reis.Ik hoop dat het gauw goed komt met je been en dat jullie hier nog met de caravan kan genieten.veel liefs Willemien
  8. Ebeltje:
    5 juni 2017
    Ach lieve mensen, wat sneu, gelukkig dat je meteen zo goed geholpen werd, houd moed hoor !!! Ik leef op afstand, hartelijk met jullie mee, en wens jullie een voorspoedige reis naar huis.
  9. Pa en Ma:
    5 juni 2017
    wat jammer voor jullie, maar de gezondheid gaat voor,goede reis terug.
    lieve groeten van ons.An en Sjoerd
  10. Karin:
    5 juni 2017
    Wat vervelend nu. Wees voorzichtig tijdens de terugreis, eerst herstellen dan komt er wel weer een andere vakantie , het allerbeste en een goede reis liefs van Karin.
  11. A.koen:
    Pech is nooit welkom. Veel sterkte en behouden terugreis Aat Koen