Vancouver Island Port Alberni

2 juni 2014 - Victoria, Canada

02 juni 2014

Gisteravond heerlijk gegeten op advies  van de gastvrouw in Riptide Pup. Na een heerlijk ontbijt zijn we weer op pad gegaan richting Port Alberni. Bij het Comox lake hebben we heerlijk zitten eten en picknicken. Vlak voor Port Alberni de Cathedral Cove bekeken. Wat een knoepers van bomen staan daar! Daarna onze B+B opgezocht. Waar we nu weer terecht gekomen zijn? Een schattig bomvol huis met een droom van een tuin waar we nu heerlijk zitten te relaxen

1. Leen en Ria:
    3 juni 2014
    Hoi
    Wat een leuke slaapplekjes treffen jullie,en niet te vergeten de heerlijke restaurants, is ook belangrijk in je vakantie.
    Groetjes en we volgen jullie verder.
  2. Willemien:
    3 juni 2014
    Hoi Paul en Heidi, ik volg steeds jullie leuke reisverhalen. geen idee of het goed overkomt.Jullie hebben al veel gezien en genieten volop. Veel plezier ook de tweede week,liefs Willemien
  3. Irene:
    4 juni 2014
    Woww!! Geluksvogels! Overal regen in BC behalve Vancouver Island! Neem dat zonnetje maar mee volgende week! :)
  4. A.koen:
    4 juni 2014
    Het is een plezier jullie notities te lezen. Ebeltje en ik genieten ervan. We zien met belangstelling uit naar het vervolg. Zelf zijn we dik tevreden met wat onze provincie biedt in de zomerzon. Aat