Vancouver Island Campbell River

1 juni 2014 - Victoria, Canada

01 juni 2014

Gisteravond zijn we van ons hotel de boulevard van Nanaimo op gelopen. Het was behoorlijk warm. Daar hebben we op een heel leuk terras niet zo lekker gegeten. Het kan niet altijd feest zijn toch?

We hebben inmiddels het noordelijkste doel van onze tocht over Vancouver Island bereikt: Campbell River. Het weer is nog steeds fabelachtig! Veel zo'n maar niet te warm. Vanmorgen koffie gedronken aan de haven en vervolgens Strathcona Park ingereden. Erg veel bomen!!! Af en toe een azuurblauw meer en heel veeeel gele brem. Na een uur had Paul het wel gehad en hebben we een picknickplaats gezocht. Die zijn er niet zoveel. Na de picknick zijn we weer terug gekoerst en ons B+B opgezocht. Wederom een lief huisje waar ik nu op het terras zit te schrijven en een lekkere chardonnay uit de Okanagan Valley drink!! Herman : PROOST!!!!!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Irene:
    2 juni 2014
    Wat klinkt het allemaal geweldig! De foto's zijn prachtig, we zien jullie genieten!Enjoy!
  2. Ebeltje:
    2 juni 2014
    tjonge, wat geweldig allemaal, we volgen jullie fijne belevenissen met plezier.
    Ook verder alle goeds !!
  3. Henriette:
    2 juni 2014
    beste mensen, het ziet er allemaal indrukwekkend uit. Veel indrukken en mooi weer, erg fijn allemaal!
    Gaat het jullie verder ook goed?
    veel plezier en tot de volgende blog.