Vakantie Sicilie

12 mei 2015 - San Vito Lo Capo, Italië

11 mei. Afgelopen zaterdag is Paul mee geweest met de groep naar Palermo,dus hij kan er beter wat over schrijven. Wat een gigantisch grote stad is Palermo Voor mij werd dat te heftig dus ik ben lekker op de camping gebleven, heb gezellig geshopt met Elfi en koffie gedronken op een terras aan de Middellandse Zee. Heel aangenaam! Gister hadden we een rustdag met 's avonds een diner op de camping met life muziek. Het was erg gezellig en ik vond het eten lekker. Vanmorgen zijn we rond half tien vertrokken en langs een prachtige ( ik val in herhaling, maar het IS erg mooi! ) weg via Palermo naar San Vito lo Capo gereden. Net voorbij Palermo was een uitkijkpunt. Daar konden we over de baai naar de andere kant kijken. Fenominaal! Op de camping werden we onthaalt met een drankje en een hapje bij het zwembad. Super lekker allemaal en zoveel dat we niet meer hoeven te eten! De camping ziet er heel verzorgd uit met veel bloeiende planten, palmen, agaven     en bloemen. De plekken zijn niet groot, maa

1. Hjboersma:
    12 mei 2015
    ik begin een beetje jaloers te worden, maar gun jullie die mooie vakantie van harte, tegenstrijdig he.
    liefs uit Zwolle
  2. Ebeltje:
    13 mei 2015
    Geweldig !!! ik geniet stilletjes mee.
    Jullie komen vast rond terug !
    Lieve groet uit Renkum