Terugreis

30 juni 2014 - Ucluelet, Canada

30 juni 2014

Zaterdag en zondag hebben we vast uitgerust voor de reis terug. Zondag middag hebben we gepoogd nog een paar winery's te bezoeken, maar bij de 1e kwam het water met bakken uit de lucht. Hebben we dat ook eens meegemaakt! Gisteravond zijn we met Herman en Irene uit eten geweest? Een supergezellig restaurantje in Winfield, zo' n 10 km verder op. En lekker!!!!  Vanmorgen zijn we om 8.15 hrs vertrokken en het ging heel vlot richting Vancouver. Om13.30 hrs waren we hier en heeft Paul de auto ( snif) weer ingeleverd. Dat was het dus! O, Carsten , ons vluchtnummer is TS 334, aankomst Schiphol rond 12.30 hrs. Maatschappij Air Transat. Bedankt allemaal voor alle reacties. Was voor ons erg! leuk.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Irene:
    30 juni 2014
    Het was super jullie hier te hebben! Dank je wel voor alle gezelligheid:)
    Have a safe flight back home! Take care!
  2. Willemien:
    Welkom thuis,hier weer in Nederland
  3. Leen en Ria:
    1 juli 2014
    Welkom in Nieuwendijk en bedankt voor de leuke en gezellige verhalen!!
  4. Hans en dini:
    1 juli 2014
    Welkom thuis we zien jullie zondag bij ons op de bbq
  5. Agnes van zuidam:
    3 juli 2014
    Hoi Heydi en Paul,

Wij zijn vanavond thuisgekomen van een twaalfdaagse vakantie in Zuid-Frankrijk. Hebben o.a. de steden Orange en Arles bezocht. Onze standplaats was Avignon.

Net lees ik dat jullie ook weer thuis zijn en begrijp dat je een prachtige vakantie hebt gehad. Nog een hele tijd nagenieten met foto's en verhalen. Ik heb nog niet alles kunnen lezen van jullie tocht, maar dat komt snel goed.
    Wel begrepen dat het een fantastisch evenement was.

Ik ga nu uitrusten van onze treinreis en groet jullie.

Liefs van Agnes
  6. Hjboersma:
    4 juli 2014
    wij zijn net terug van een 4 daagse bridgetrip naar Wageningen
    steeds jullie met aandacht gevolgd.
    Blij dat jullie weer behouden terug zijn
    hart gr rie en haitze