Vakantie Sicilie

17 april 2015 - Karlsruhe, Duitsland

Vrijdag 17 april

Gistermorgen rond halfnegen vertrokken uit Nieuwendijk. Het was mooi weer en de reis liepvoorspoedig. Gelunched op een terras in de buurt van Koblenz en de reis voortgezet richting Karlsruhe. Rond halfvier hield de auto er ineens mee op. Na contact met de alarmcentrale is de auto met caravan afgesleept naar de Audi-dealer in Speyer. Daar werd geconstateerd dat er iets kapot is met de benzinetoevoer. Henk heeft ons toen met de caravan opgehaald en we staan nu in Durlach op een camping. We hebben de garage opdracht gegeven de auto te repareren. Alles i.o.m. de ANWB. Als alles goed gaat is de auto maandagavond klaar en kunnen we dinsdag verder trekken. Gelukkig hebben we genoeg tijd om op 1 mei in Rome te kunnen zijn! We hadden ons het begin van de vakantie wat anders voorgesteld maar gaan er van maken wat mogelijk is hier in de omgeving.

1. Hans en Marry:
    17 april 2015
    hallo ,het komt best goed hoor ,thats life! moet je maar denken,we blijven jullie volgen dikke knuffel van ons Hans en Marry
  2. Henriette:
    17 april 2015
    Ah, nee, en jullie hadden alles zo goed voorbereid! Lekker relaxen dan maar en dinsdag vol goede moed verder! Veel plezier! Bert en Henriëtte
  3. Carsten:
    17 april 2015
    Ach ja, Kan je maar zovast gehad hebben! Beter in Duitsland (land van Audi) dan ergens onder in Italie!! ;-)
    Genieten is het devies!
  4. Marlies:
    17 april 2015
    Carsten is mij voor en heeft hartstikke gelijk; ACTA ervaring geloof me, niet alleen is Audi duits, je kunt ook beter vertrouwen in wat ze zeggen...... En je weet: alles is goed! Er is daar vast iets wat je moet tegenkomen! Dank nog voor je berichtje van woensdag, het gekkenhuis hier barst langzaam maar zeker los. En ja, het derde week-end van november bijvoorbeeld. Gezellig!! Liefs, Marlies
  5. Marlies:
  6. Marlies:
    Hihi mijn eerste antwoord meteen twee keer
  7. Marlies:
    Hihi mijn eerste antwoord meteen twee keer
  8. Willemien:
    17 april 2015
    Ja wat een pech zo,n eerste dag al.Gelukkig komt het weer goed,dit week-end maar lekker uitrusten en genieten.
  9. Jan van der Leek:
    20 april 2015
    Lekker balen natuurlijk. Zijn jullie in ieder geval goed uitgerust voor het volgende traject vanaf morgen. goede reis gr.j. en m.
  10. Ada van der leek:
    21 april 2015
    Is alles weer in orde? Dan maar weer vrolijk verder.