Kelowna Canada

27 juni 2014 - Ucluelet, Canada

27 juni 2014

De tijd gaat nu wel erg hard! Nog 2 dagen en gaan weer huiswaarts. Gisteren hebben we, ik bedoel ik, een luie dag gehad. Wat boodschapjes gedaan en wat gelezen. Paul heeft weer hard gewerkt.nhout gezaagd voor de open haard, en Herman geholpen bij het aanleggen van de irrigation. Vandaag was Irene vrij en ze heeft ons meegenomen naar downtown. Eerst zijn we een hoed gaan kopen voor Paul en daarna zijn we naar de vroegere winkel van Irene gegaan; een dekbeddenwinkel. We liepen in Downtown en kwamen langs een sushi-restaurant. Toen Irene hoorde dat wij nog nooit sushi hadden gegeten draaide ze resoluut om en stiefelde naar binnen. Dus hebben wij heerlijk sushi gegeten. Zo leuk! Aan het eind van de middag zijn we naar Ancient Hill gereden. Een winery hier in de buurt met Nederlandse eigenaren. We hadden wat kaasjes meegenomen en hebben daar lekker zitten wijn proeven en kaasjes eten. Wat zullen we dit alles gaan missen! Ada en Agnes, hebben jullie ons kunnen volgen op de wereldatlas?

1. A.koen:
    28 juni 2014
    Met groot genoegen heb ik jullie avonturen gevolgd.Geweldig,wat een reis vol afwisseling.De terugkomst in het vaderland brengt weer het normale leven terug maar de herinneringen blijven. Goede thuisreis en tot ziens.
  2. Jan en Corrie:
    29 juni 2014
    Die hoed staat perfect Paul.
    Goeie thuisreis.

Jan
  3. Hans en dini:
    29 juni 2014
    Geweldig wat een reis, goede thuiswedstrijd naar Nederland h/D
  4. Hans en dini:
    29 juni 2014
    Ik heb net naar voetbal gekeken,bij deze een goede reis
  5. Henriette:
    Goede reis terug!!
  6. Pa en Ma:
    30 juni 2014
    Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt,wij hebben het goed gevolgd en ook van genoten.
    We wensen je een goede reis terug en een welkom thuis.
  7. Carsten:
    30 juni 2014
    Hoi pap en mam, Goede reis terug! En ik zal er morgen zijn hoor! kan je mij nog wel even jullie vlucht info mailen? [email protected]
  8. Ada van der leek:
    1 juli 2014
    dat viel lang niet mee; ik moet maar eens bij jullie thuis het allemaal nog eens horen en zien. ,k heb wel erg genoten van je verhalen en foto,s, heydi!