Kelowna Canada

25 juni 2014 - Ucluelet, Canada

25 juni 2014

Gisterochtend na de wedstrijd vertrokken uit ons hotel in Revelstoke. Via Sicamous en Armstrong richting Vernon gereden. Het weer was niet zo zonnig, wel warm. Net voor Vernon zijn we richting Kamloops gereden om na ongeveer 20 km de O'Keefe Ranch te bezoeken. Dat is het huis van pionier O'Keefe die in 1867 hier naar toe is getrokken. Het huis is nog in originele staat. We hebben er een rondleiding gehad, de bijgebouwen bekeken, waaronder een kerkje waar nog steeds getrouwd kan worden, en gelunched. Daarna naar Kelowna gereden. Het weer knapte dusdanig op dat we buiten konden eten! Vanmorgen lekker lang uitgeslapen en Paul heeft de voetbalwedstrijden kunnen bekijken. Voor de lunch nodigde Herman ons uit naar De Grey Munk te gaan.  Dat is een winery's in Winfield aan het Okanagan Lake. Dat was me toch leuk en lekker! Het terras van het restaurant ligt op een helling boven het meer. Prachtig uitzicht, mooi weer en lekker eten! Wat wil je nog meer! Paul gaat voor Herman openhaardhout zagen en ik ga lekker in de z

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra postma:
    26 juni 2014
    Paul, die hoed staat je prachtig.
    kus
  2. Ebeltje:
    27 juni 2014
    Wat laat je me toch fijn meegenieten.
    Nu nog een paar dagen ??