Revelstoke Canada

23 juni 2014 - Ucluelet, Canada

23 juni 2014

Gisteravond konden we buiten eten. Het hotel had een terras buiten bij het restaurant en we hadden genoeg gereden, dus lekker in het hotel gegeten. Vanmorgen na het ontbijt hebben we op de kamer DE voetbalwedstrijd gezien. Paul in z'n eentje 2 x juichen! Inderdaad, Henk, we gaan vandaag Alberta verlaten want Canmore is nog Alberta. We zijn via Banff en Field weer terug in Brittish Columbia gekomen. Via Koootenay Park, Glacier National Park en Mount Revelstoke Park ( het stikt hier van de parken! ) hebben we ons hotel voor vannacht gevonden in Revelstoke. Ook buiten de Rockeys is de natuur prachtig! Morgen gaan we weer naar " huis", naar mijn broer Herman en schoonzus Irene

1. Hjboersma:
    24 juni 2014
    wijhebben met zn tweeen gejogen
  2. Hjboersma:
    wij hebben met zn tweeeen gejogen
  3. Loes bosveld:
    25 juni 2014
    hoi Heydi en Paul,
    wij waren deze weken zelf ook met vakantie, met de boot. en dus niet steeds in staat jullie verhaal te volgen. vandaag alles ingehaald (wat een werk!): schitterende reis maken jullie! groet,