Kelowna Canada

12 juni 2014 - Ucluelet, Canada

12 juni 2014

Vandaag een lekker dagje gehad! Laat opgestaan en buiten ontbeten ondanks de slechte weersverwachting. Paul heeft vanmorgen Herman geholpen met hooien. Vanmiddag zijn we met Herman de Big White op gegaan. Dat is het tweede ski gebied na Whistler, van Brittish Columbia. Prachtige uitzichten en een heel bijzonder huis. Irene kon niet mee want die moest weer werken. Daarna lekker gelezen, voetbal gekeken en lekker gegeten. Alweer!

1. Carsten:
    Hey Pap en man,
    Wat een fantastische reis tot nu toe en wat een prachtige foto's! Ik ben zo blij dat jullie dit kunnen doen!! SUPER!
    Morgen komt Tony weer terug naar nederland en houden we een feest in de achtertuin!! Maar natuurlijk eerst voetbal kijken vanavond! om 9 uur gaat het los voor ons on Brazilië. Dat zal voor jullie rond het middaguur zijn! beetje vroeg voor een biertje, maar als ze winnen dat gaat er toch echt eentje open denk ik!! veel plezier en blijf genieten!
    Dikke kus Carsten
  2. Hjboersma:
    13 juni 2014
    ik heb al een paar maal geschreven,maar het komt waarschijnlijk niet over. we volgen jullie iedere dag en genieten mee.
  3. Leen en Ria:
    13 juni 2014
    Wat een super reis is het toch,en met de gezondheid gaat het zo
    te zien en te horen gelukkig ook goed,blijf genieten en we volgen jullie verder
    Gr,
  4. Ebeltje:
    13 juni 2014
    Deze vacantie is echt een FEEST. Fijn om zo te kunnen meeleven. Paul, je groeit toch niet dicht he?
    Lieve groet uit zonnig Renkum