Kelowna Canada

15 juni 2014 - Ucluelet, Canada

15 juni 2014

Vrijdag stond in het teken van DE WEDSTRIJD!!!!! Gewonnen met 5 - 1 van aartsrivaal Spanje, op voetbalgebied dan. Wij gelijk gefacetimed met de jongens die een feestje aan het bouwen waren. Tja, wij missen de Oranjekoorts. 's Middags met Irene gaan shoppen in Orchard en 's avond gegeten bij Freddy's Brew Pup. Dat was heel gezellig en erg lekker. Zaterdagmorgen moesten we vroeg (!) op om naar de Famers Market te gaan. Veel huisvlijt, keramiek en natuurlijk verse groenten en fruit. Paul en ik hebben vervolgens nog boodschappen gedaan omdat ik zou koken, en dat heb ik ook gedaan.  Vanmorgen (zondag) lekker buiten ontbeten en besloten dat we met z'n vieren een paar winery's gingen bezoeken. Zo, dat is me toch leuk! Bij St. Hubertus hebben we 4 soorten wijn geproefd en wat wijn gekocht. Daarna zijn we naar de goatcheesefarm gegaan en hebben een paar kaasjes gekocht. Met een bezoek aan de Cedar Winery's hebben we de wijnproeverij afgesloten. Uiteraard moesten we ook nog een bezoek brengen aan het openluchtmuseum van Father Pandosy's, de eersteblanke die in de Okanagan Valley verscheen en er een community gesticht heeft, wat later Kelowna is geworden. Dus nu zitten we op het balkon met de pasverworven wijntjes en kaasjes. Perfect!!!

1. Jan en Corrie:
    16 juni 2014
    Er zijn van die dagen in de vakantie die hartstikke vervelend en saai zijn met wijn gaan proeven en geitenkaas snoepen.
    Nee er van genieten hoef je de van der Leekjes niet te leren.
    Nog heel veel plezier.
    Jan en Corrie van der Zouwen
  2. Ebeltje:
    16 juni 2014
    mooi zo, ik neem ook maar een glaasje !!
    blij,blij,blij !!