Canada Kelowna

11 juni 2014 - Kelowna, Canada

10 juni 2014

Vanmorgen vertrokken van een prachtige B+B in Savona. Uitzicht op het meer en een prachtige tuin! De weg richting Kamloops was ( hoe saai ) alweer van een fraaie schoonheid. In Kamloops zijn we Down Town gereden en hebben in het River Park liggen luieren. Niet te lang want Kelowna was nog 200 km weg. Via Vernon en het Okanagan Lake kwamen we hier gistermiddag rond 2 uur aan. Herman verwelkomde ons en ging met Paul de weiden sproeien. Daarna zijn we de stad ingereden en hebben in de kroeg Irene getroffen. Bijkletsen en bijkletsen! We hadden elkaar 7 jaar niet gezien! Erg leuk. Na het eten ( wijntje erbij ) nog even gekletst en de koffer in. Vanmorgen was het prachtig weer. We hebben buiten ontbeten en in de zo'n gezeten. Vandaag even lekker niets doen! Paul ging het zwembad schoonmaken en Herman zag z'n kans Paul met kleren en al in het ijskoude water te kieperen. Paul hapte naar adem! Hilarisch!  Bye!!!! ,

1. Henriette:
    11 juni 2014
    O, jammer dat we dat niet gezien hebben! Heb je er geen foto van gemaakt Heydi?
    Wat leuk om Irene na zo'n tijd weer live te spreken! Doe ze de groeten van ons!

Veel plezier verder!
  2. Willemien:
    11 juni 2014
    wat heerlijk om nu bij de familie te zijn,geniet ze
  3. Janni Tijink:
    11 juni 2014
    Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Echt genieten!!
    Groet Jan en Janni
  4. Irene:
    11 juni 2014
    Laten we dit even rechtzetten...... Herman, Paul en Heydi zaten al in de kroeg achter een heerlijk biertje .....toen ik binnen kwam om ze te ontmoeten!! hahaha!! (Mensen zouden er wat van denken....)
  5. Carsten:
    13 juni 2014
    Hilarisch!! Dat had ik wel willen zien!!