Canada Savona

9 juni 2014 - Ucluelet, Canada

09 juni 2014

Vanmorgen om 09.00 vertrokken uit Squamish. Op naar Whistler! De Olympische wintersportregio van 2010. De weg er naar toe was verrassend mooi. Bij de Brandywine Falls hebben we lekker ontbeten temidden van dé vogels. Prima weer wederom. In Whistler aangekomen hebben we eerst even het dorp bekeken en ons vervolgens laten informeren over de mogelijkheden wat er te doen was. Nou dat is genoeg! Maar een tocht met de gondel naar boven leek ons wel wat. Adembenemend!! Wat zijn wij toch nietige mensjes als je al die natuur ziet! Overweldigend! Een half uur met de gondel naar boven tot 2500 meter. Vervolgens een half uur naar een andere top, en toen weer terug! Wat een belevenis. Maar we moesten door naar onze volgende B+B in Savona. Een prachtige ruige natuur tussen Pemberton en Lillioet. Smalle bergweggetjes en haarspeldbochten. Erg imponerend maar het schoot níet op.Lillioet werd de weg breder en veranderde de natuur. Minder bomen en meer kale rotsen, af en toe wat landbouw en snelstromende rivieren.  Rond half zes aangekomen in Savona. Moe maar zeer voldaan!

1. Hans en dini:
    10 juni 2014
    Heidi je bent een echte kampioen, nu op naar je Fam.
  2. Hjboersma:
    leuk
  3. Ippel:
    10 juni 2014
    Henk en Trudie wij genietenvan jullie mailtjes en mooie foto 's prachtig

4. Pa en Ma:
    12 juni 2014
    Ik vind dat jullie een prachtige reis maken,blijf er van genieten en
    niet te stoer op het podium met de O.ringen.Ook vond ik het in de boot met je rode pakken aan erg goed.