Vancouver Island Nanaimo

8 juni 2014 - Ucluelet, Canada

08 juni 2014

Aangezien we nog een tijdje moeten wachten op de Ferry naar Horse Shoe Bay kan ik hier wel even schrijven. In de haven is WiFi. Het is een grote haven. Buiten zijn wel wel 20 banen waar auto's opgesteld worden om aan boord te gaan. Vanmorgen om 08.00 uur vertrokken en via een prachtige weg naar Port Alberni gereden. Het was wel wat bewolkt maar de wolken tussen de bergen was een mooi gezicht. De bossen zijn daar behoorlijk dicht en we hoopten zo een beer te zien aan de kant van de weg. Maar helaas! Geen beer. Gisteravond in Ucluelet stak wel wel ineens een hert over, vlak voor onze auto. Gelukkig reden we maar 30 km anders had hij/zij op de motorkap gezeten. Over een uur vertrekken we richting vaste land en gaan dan naar Squamish, op naar ons volgende hotel. Tot morgen!

1. Karin:
    9 juni 2014
    Ha Paul & Heydi, Jullie berichten worden met aandacht gevolgd en voor zover mogelijk beleven we de reisavonturen met jullie mee. Steeds zoeken we op het meegestuurde digitale kaartje jullie posities op. 'k Moest wel even zoeken naar Shoe Bay, maar ook dat wisten we uiteindelijk te localiseren. De tocht naar Squamish moet erg mooi geweest zijn, zo langs het water. Ga door met genieten en houd ons op de hoogte! Groet,
    Henk & Karin