Vancouver Island pizzatent Ucluelet

7 juni 2014 - Ucluelet, Canada

07 juni 2014

Helaas, alweer de laatste avond op dit gastvrije en mooie eiland! Maar we hebben een fijne dag gehad. Vanmorgen was het erg mistig maar eer we op de markt inTofino waren scheen de zon al weer volop. Het marktje was erg leuk. Veel kunstvoorwerpen van Indianen, welk volk dan ook. We hadden gehoord dat er in de botanische tuinen in Tofino een wine-event was en daar hadden we wel oren naar. Dus wij erheen maar helaas het was al vol geboekt! Toen thuis lekker liggen lezen en luieren. Morgen gaan we naar het vaste land en nu gaan we een onvervalste PIZZA eten want ze hebben hier WiFi. We vinden het erg leuk om al jullie reacties te lezen. Bedankt!!!

1. Jan en Corrie:
    Lieve H en P
    Denken jullie wel aan de lijn, heb zo mijn twijfels als ik lees pizza eten en luieren. Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Jan .
  2. Hjboersma:
    LEUK
  3. Agnes van zuidam:
    8 juni 2014
    Net opgezocht waar dat prachtige eiland precies ligt. En waar gaat de reis nu naar toe? Eens zien of ik de volgende plaatsen op de kaart kan vinden. We hebben een degelijke oude bosatlas.
    Veel plezier verder. Goed dat je alles opschrijft. Dan kun je er thuis misschien een mooi boek van maken. Doei, groeten van Agnes en Louis
  4. Leen en Ria:
    8 juni 2014
    We volgen jullie met plezier naar het volgende eiland
    Groetjes.