Vakantie Canada

27 mei 2014 - Vancouver, Canada

Eindelijk is het dan zover! Carsten heeft ons vanmorgen opgehaald en op Schiphol afgezet. Het was erg druk. Nu begrijp ik waarom je er 3 uur van tevoren moet zijn! na het inchecken nog even wat gegeten en aan boord gegaan. Nou dat club-class vliegen is het wel hoor. Heerlijke brede stoelen, champagne bij binnenkomst, uitgebreide warme maaltijd met wijn en koffie likeur na. De tijd vliegt om. Filmpje gekeken, wat gelezen en we stonden weer op de grond. Wat een grote en mooie stad is Vancouver! Morgen gaan we alles beter bekijken. Nu eerst wat eten en slapen.

1. Hetty:
    Hoi Heydi en Paul,
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Welkom in Canada!
    Wat lekker eten in het vliegtuig zeg! Ik ga ook maar zo iets boeken, wil ik ook wel mee maken! Veel plezier met elkaar en goede reis! Liefs Hetty
  2. Hans en Marry:
    28 mei 2014
    Veel plezier en geniet er van,groetjes van ons
  3. Leen en Ria:
    Hoi Heydi en Paul
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn,geniet in Vancouver en tot het volgende reisverslag
  4. Agnes van zuidam:
    28 mei 2014
    Dat klinkt allemaal heel goed. Lekker luxe. Daar genieten jullie vast erg van. Veel plezier, en we zijn benieuwd naar de verdere belevenissen.

Groeten van Louis en Agnes
  5. H groeneveld:
    Lekker genieten Gr. Van ons
  6. Irene:
    28 mei 2014
    Welcome to beautiful BC :) Fijn dat jullie een super vlucht gehad hebben! Laten we hopen dat het weer wat mee gaat werken....geniet van Vancouver de komende 2 dagen!
  7. A.koen:
    28 mei 2014
    Paul/Heydi: Wat een ervaring rijker: E en ik vlogen in 2001 naar Los Angeles en het beviel ons daar erg goed.Ik wens jullie fijne weken,lekker ontspannen.
  8. Annemieke:
    Hoi Paul en Heydi,
    Fijn dat de reis goed gegaan is! Klinkt superrelaxed allemaal! ;-) Geniet er enorm van, ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken en zien! Onze grootste kleine man is ziek. Stijn heeft enorm de waterpokken... Heel sneu van top tot teen en hij is er behoorlijk ziek van... Zo sneu..

Liefs, Miek
  9. Henriette:
    29 mei 2014
    Hoi Paul en Heydi,

Leuk om jullie zo te volgen. Klinkt goed die reis!
    Heel veel plezier!

Bert en Henriette