Vakantie Sicilie

1 juni 2015 - Fiano Romano, Italië

01 juni. Omdat internet een ramp is in Zuid Italie heb ik niet kunnen schrijven vanuit Pompei. Op camping Zeus hadden wij de beste plaats met veel ruimte! Op 29 mei hebben we Pompei ( lag tegenover de camping) bezocht. Daar word je stil van. Zo'n groot gebied wat door lava en modder bedekt is. In 1 huis, wat nog in een redelijke staat is, hebben we kunnen kijken. Veder hebben we door de "stad" gelopen en heeft de gids ons veel bijzonderheden verteld. Paul heeft op 30 mei Napels bezocht. Naar zijn zeggen een enorme grote stad met veel kerken, pallazzo's en nauwe straatjes. ''s Middags het museum bezocht waar alles wat in Pompei gevonden is, tentoongesteld staat. De volgende dag zijn we naar Fiano Romano gereden, zo'n 30 km boven Rome. Hier troffen we een prima camping aan. Eigenlijk de beste tot nu toe. 's Avonds een gezellig afscheidsdiner gehad. We besloten hier nog een dag te blijven om even lekker uit te rusten van alle indrukken die we de laatste 5 weken hebben opgedaan. Morgen vertrekken we richting Cinque Terre in de buurt van La Spezia. We hopen rond 10 juni weer thuis te zijn. Bedankt voor jullie leuke reacties

1. Henriette:
    1 juni 2015
    Mooi dat jullie het zo naar de zin hebben! Nog een fijne terugreis!
  2. Irene en Herman.:
    2 juni 2015
    heb genoten van de verhalen/berichten.Dank voor de moeite!
    Heb een goede (safe) terugreis.
    Groeten vanuit Kelowna.
  3. Hjboersma:
    bedankt, goede reis huiswaarts
  4. Willemien:
    2 juni 2015
    ook van mij goede reis terug
  5. Ebeltje:
    2 juni 2015
    Weer naar huis, vast ook goed, houd de mooie herinneringen maar vast. Dank voor jullie verslag.
  6. Jan van der Leek:
    2 juni 2015
    Moe, maar voldaan, noemen ze dat geloof ik. Jullie hebben een geweldige reis beleefd. Kom weer gezond naar huis en geniet weer van je huis en omgeving. groet j en m
  7. Loes bosveld:
    2 juni 2015
    Je moet vast heel hard afkicken van zoveel moois! Maar dan heb je altijd nog heel veel prachtige foto's.
    Goede reis terug.
    Groet, Loes
  8. Agnes van zuidam:
    8 juni 2015
    En nu is het bijna 10 juni. dat wordt een ommezwaai in de dagelijkse gang van zaken. Zou je je huis nog herkennen?
    Beetje vreemd, je eigen huis, zeker als je zo'n tijd bent weggeweest.
    Goede zomer toegewenst en groeten van Louis en Agnes