Vakantie Sicilie

20 april 2015 - Karlsruhe, Duitsland

Het valt niet mee om op internet te komen op deze camping. Maar het is gelukt na een dag proberen. Zaterdag was het mooi weer en zijn we opnieuw naar Karlsruhe getogen om een paar musea te bezoeken. De Kunsthalle is gevestigd in een oude wapenfabriek maar was vanwege renovatiebniet open. ein netter Mitarbeiter hat uns hereingelassen en konden we toch een indruk krijgen van het museum. Vervolgens ging het naar de Staatshalle waar wat oudere kunst tentoongesteld was. Bovendien konden we nu het kasteel in de zon fotograferen. Na een pilsje op een terras weer terug naar de camping, lekker gegeten en een potje gedobbeld. Zondag lekker slow opgestart en in de middag naar de Turmberg gereden met de bedoeling met het treintje naar boven te gaan. Niet gelukt! We zijn met de auto naar boven gereden en hebben dar uitgebreid rond gekeken. 20 april. Vanmorgen eerst met de garage gebeld met de vraag hoe het ervoor staat! Nou het onderdeel was er nog niet maar na een telefoontje van de alarmcentrale is de auto morgen om een uur of 10 klaar. Vanmiddag zijn we naar Speyer gereden en hebben daar de Kaiserdom bekeken. Een inmens mooie dom. Zeer imponerend. Na het bekende pilsje op een terras lekker gegeten en we gaan ons nu klaar maken om morgen op tijd te vertrekken naa Reutte, onze volgende overnachting in Oostenrijk.

1. Irene:
    21 april 2015
    Klinkt allemaal als VAKANTIE!!
    Super!
    Gezellig om de verhalen te lezen, geniet ervan!!

Liefs van on beiden.
  2. Herma:
    21 april 2015
    Moet een goed gevoel zijn om weer op weg te kunnen gaan! Het leuke van vakantie: het loopt altijd anders dan je verwacht. Veel plezier!