Vilshofen an der Donau

5 juni 2017 - Vilshofen an der Donau, Duitsland

05-06-2017. Vandaag zou onze reis dus beginnen. Vanmorgen zag Paul alle deelnemers bij elkaar komen voor de kennismaking. Dat gaf best wel een rotgevoel. Maar goed het is niet anders. Vanmorgen heeft de arts hier vastgesteld dat de ontsteking dusdanig minder is dat ik woensdag het ziekenhuis mag verlaten. Alhoewel het hier niet onplezierig is, is het prettig weer op je eigen stek te zijn. We hebben besloten tot en met vrijdag op de camping te blijven en zaterdag en zondag te gaan rijden. We gaan geen spannende dingen meer ondernemen dus dit is echt het laatste bericht. Vanmorgen zijn we weer overspoeld met lieve wensen. Erg fijn om te lezen dat jullie meeleven . Maar we hebben het echt geaccepteerd dat dit beter is. Lieverds, BEDANKT!

1. Ebeltje:
    5 juni 2017
    wat nou weer, deed ik iets niet goed, ontving je m`n reactie niet?
  2. A.koen:
    5 juni 2017
    Ik leef van harte mee(al is het aan de late kant)en wens jullie behouden thuisreis. Aat
  3. Jan en Corrie:
    5 juni 2017
    Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat. Goede reis naar huis.
  4. Irene en Herman.:
    5 juni 2017
    'k sprak zojuist met Marlies, ze vroeg me jullie alvast van harte sterkte en vooral beterschap te wensen. Voorzichtig zijn, en nogmaals een goede terug reis!
  5. Heydi:
    5 juni 2017
    Wat een nare tegenvaller voor jullie. Een ontsteking aan je been is erg, maar dan ook nog je vakantie te moeten afbreken, daar kun je wel stevig van balen. Nog even op de camping en dan richting huis.
    Misschien kunnen jullie over een paar weken iets nieuws ondernemen. In Nederland is het soms ook best mooi weer.
    Goede terugtocht toegewenst en hou de moed er een beetje in.
    Groeten van Agnes en Louis
  6. Karin:
    8 juni 2017
    Een goede terugreis gewenst, doe voorzichtig. groetjes Karin.
  7. Hjboersma:
    9 juni 2017
    Is het daar een beetje mooi weer? geniet er nog er nog maar even van. Het is hier guur en koud. zaterdag een goede reis gewenst naar huis.sterkte toegewenst door Haitze en Rie